F.A.Q.s

Webshop informatie

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

De meeste bestellingen verpakken wij netjes in dozen. Indien planten (vaste planten of siergrassen) te groot zijn, knippen wij deze verantwoord terug om een goede aankomst te kunnen garanderen. Dat is vooral bij bestellingen in de zomermaanden. De komt de plant vooral ten goede, ook bij de aanplant, omdat de plant zich dan kan concentreren op het maken van wortels i.p.v. bloemen of zaad.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Ons doel is natuurlijk om uw bestelling zo snel te versturen. In drukke perioden is het soms wat moeilijker. Zodra de bestelling op de post is gedaan, ontvangt u van ons een track and trace code.

Versturen jullie internationaal?

Ja! Onze planten gaan o.a. ook naar België, Duitsland en Ierland. Voor andere landen kunt u altijd een aanvraag doen via contact@plant-werk.nl

 

Wat zijn de verzendkosten?

Als u planten in de winkelwagen plaatst en uw adresgegevens ingevuld heeft, dan komen de verzendkosten naar voren.

Informatie over betalingen

Welke betaalmethodes hanteren jullie?

Betalen gaat  via Mollie en Paypal. Bij het afronden van uw bestelling.

Is online kopen veilig?

Wij hebben beveiligingscertificaten op onze website geïnstalleerd.

Bestellingen retourneren

Hoe plaats ik een bestelling?

Verzamel al uw gewenste planten in de winkelmand. Vervolgens vult u uw gegevens in en wordt de bestelling betaald. Na betaling ontvangt u een mail met daarin de factuur van de bestelling.

Schade aan planten

Wij zoeken de beste planten uit voor u. Als een plant er minder goed uitziet, of niet meer op voorraad is, dan zullen we contact met u opnemen.

Indien er tijdens het transport schade is ontstaan aan uw bestelde planten, of er is een ander probleem met de bestelling, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten.  Ten minste binnen 2 dagen na ontvangst en wel per mail. Wij zullen dit samen met u oplossen.

Wij doen ons uiterste best om planten zo goed mogelijk te kweken en versturen. Er kan altijd iets gebeuren. Hiervoor ook graag uw begrip.

Kan ik nog een verandering maken in mijn bestelling?

Dat is vaak mogelijk. Stuur een mail met de nodige informatie en uw contactgegevens naar contact@plant-werk.nl en wij nemen contact op.

Kan ik een product retourneren?

Aangezien we met levende materialen werken, is het niet mogelijk om een product terug te sturen. Indien er een probleem is, bel of mail ons dan. Wij kijken dan samen met u naar de meest passende oplossing.

Ik heb geen bevestigings e-mail gekregen.

Het komt wel eens voor dat de mail met bevestiging van uw bestelling in de SPAM terecht komt.

Email adressen via apple (.icloud of .mac) verwerpen onze mails ook wel eens. Bel ons gerust als u zich zorgen maakt over uw bestelling.