F.A.Q.s

Webshop informatie

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

De meeste bestellingen verpakken wij netjes in dozen. Indien planten (vaste planten of siergrassen) te groot zijn, knippen wij deze verantwoord terug om een goede aankomst te kunnen garanderen. Dat is vooral bij bestellingen in de zomermaanden. De komt de plant vooral ten goede, ook bij de aanplant, omdat de plant zich dan kan concentreren op het maken van wortels i.p.v. bloemen of zaad.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Ons doel is om uw bestelling binnen 2 werkdagen te versturen. Zodra de bestelling op de post is gedaan, ontvangt u van ons een track and trace code.

Versturen jullie internationaal?

Ja! Onze planten gaan ook naar België en Duitsland. Voor andere landen kunt u altijd een aanvraag doen via contact@plant-werk.nl

Informatie over betalingen

Welke betaalmethodes hanteren jullie?

Betalen gaat uitsluitend via Mollie. Bij het afronden van uw bestelling.

Is online kopen veilig?

Wij hebben beveiligingscertificaten op onze website geïnstalleerd.

Bestellingen retourneren

Hoe plaats ik een bestelling?

Verzamel al uw gewenste planten in de winkelmand. Vervolgens vult u uw gegevens in en wordt de bestelling betaald. Na betaling ontvangt u een mail met daarop de bestelling.

Schade aan planten

Indien er tijdens het transport schade is ontstaan aan uw bestelde planten, of er is een ander probleem met de bestelling, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten.  Ten minste binnen 2 weken en per mail.We zullen dit samen met u oplossen.

Wij doen ons uiterste best om planten zo goed mogelijk te kweken en versturen. Er kan altijd iets gebeuren. Hiervoor ook graag uw begrip.

Kan ik nog een verandering maken in mijn bestelling?

Dat is mogelijk. Stuur een mail met de nodige informatie en uw contactgegevens naar contact@plant-werk.nl en wij nemen contact op.

kan ik een product retourneren?

Aangezien we met levende materialen werken, is het niet mogelijk om een product terug te sturen. Indien er een probleem is, bel of mail ons dan.